Powiadomienie poranne z poziomu automatyzacji HA.Szablon

Zacznij od podstaw:
“Narzędzia deweloperskie” - “Usługi” - Znajdź swój telefon, wklej kod
ScreenShot_20231127164344

data:
  message: TTS
  data:
    media_stream: alarm_stream_max
    tts_text: No Powiedz coś

Wywołaj usługę

Jeśli nie działa, to:
Telefon > HA > Ustawienia > Aplikacje towarzyszące > Historia powiadomień
Zobacz czy / kiedy otrzymałeś powiadomienie od HA .
Troszkę niżej “Powiadomienia” (“licznik powiadomień”) - Pomyślnych , błędnych i pozostało z limitu dziennego

Jeśli utrzymałeś powiadomienia (historia) a telefon tego nie oznajmił ( TTS lub tekst) to sprawdź czy HA na telefonie ma uprawnienia do powiadomień.
Źródło - Powiadomienia: Introduction | Home Assistant Companion Docs
/
Ogólny limit TTS ( nie znalazłem dokładnie do HA i Google)

TTS ma akceptowalne limity, które zazwyczaj obejmują przekształcanie krótkich do średnich fragmentów tekstu na mowę. Na przykład, niektóre usługi mogą obsługiwać do kilku minut dźwięku w jednym żądaniu.

/
Kod twojej automatyzacji różni się końcówką od mojej automatyzacji

      message: tts

W moim kodzie jest pomiędzy data - data

action:
  - service: notify.mobile_app_sm_g975f
    data:
      message: TTS
      data:
        media_stream: alarm_stream_max
        tts_text: >-xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 

I wydaje mi się, że to jest przyczyną