Zacznij od podstaw:
“Narzędzia deweloperskie” - “Usługi” - Znajdź swój telefon, wklej kod
data:
message: TTS
data:
media_stream: alarm_stream_max
tts_text: No Powiedz coś
Wywołaj usługę
Jeśli nie działa, to:
Telefon > HA > Ustawienia > Aplikacje towarzyszące > Historia powiadomień
Zobacz czy / kiedy otrzymałeś powiadomienie od HA .
Troszkę niżej “Powiadomienia” (“licznik powiadomień”) - Pomyślnych , błędnych i pozostało z limitu dziennego
Jeśli utrzymałeś powiadomienia (historia) a telefon tego nie oznajmił ( TTS lub tekst) to sprawdź czy HA na telefonie ma uprawnienia do powiadomień.
Źródło - Powiadomienia: Introduction | Home Assistant Companion Docs
/
Ogólny limit TTS ( nie znalazłem dokładnie do HA i Google)
TTS ma akceptowalne limity, które zazwyczaj obejmują przekształcanie krótkich do średnich fragmentów tekstu na mowę. Na przykład, niektóre usługi mogą obsługiwać do kilku minut dźwięku w jednym żądaniu.
/
Kod twojej automatyzacji różni się końcówką od mojej automatyzacji
message: tts
W moim kodzie jest pomiędzy data - data
action:
- service: notify.mobile_app_sm_g975f
data:
message: TTS
data:
media_stream: alarm_stream_max
tts_text: >-xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
I wydaje mi się, że to jest przyczyną