Masz to wpisać z CLI (jakkolwiek tego nie nazwiesz dla instalacji VM jest to konsola tej VM w której pracuje HAOS, a dla instalacji generic jest to po prostu konsola sprzętowa) - tam root jest dostępny po “pustym” logowaniu
Na pocieszenie - nie da się zepsuć bardziej
Ostatecznie można wszystko odzyskać z ostatniego dobrego backupu.
Nie pękaj, to tylko Supervisor nie działa jak należy, Dodatki są OK, po naprawie Supervisora wszystko zacznie działać normalnie.
Ale może powinienem dodać kluczową poradę:
Używanie kanału beta na zdalnej instalacji produkcyjnej jest nierozsądne, by nie mówić wprost, że głupie…
Szukając przyczyny problemu zepsułem dwie instalacje eksperymentalne (na różnych platformach sprzętowych) i obie działają bez problemu po uruchomieniu powyższego skryptu naprawczego.
W instalacjach produkcyjnych kanał beta odpalam tylko czasami i to wręcz na chwilę (gdy zależy mi na konkretnej aktualizacji, którą wcześniej przetestowałem na instalacjach eksperymentalnych), w instalacji zdalnej może to zrobiłem raz?
Osobom, które nie wiedzą jak się zabrać za ratowanie instalacji nie dość, że odradzam kanał beta (bo on jest dla testerów nowych funkcji, a nie do użytku “codziennego”), to zalecam nieco bardziej asekuranckie podejście jakie promuje np. @macek, czyli aktualizację głównych komponentów instalacji pod koniec miesiąca (zgodnie z cyklem wydawniczym HA wtedy pojawiają się wersje zawierające wszystkie fukcje wprowadzone w “dużej” comiesięcznej wersji oraz wszelkie bieżące hotfixy (wraz z rollback’ami jeśli okazały się konieczne).