Analiza treści EMAIL przychodzących (rachunki itp.)

Podpinam się bo potrzebuję pomocy w podobnej kwestii.
Mam zainstalowanego nodka node-red-node-email. I działa fajnie. Jednak mam problem z wyszukaniem w wiadomości danego ciągu. Chcę docelowo mieć zrobioną automatyzacje że jeśli wyszuka dany ciąg w mailu to ma zrobić to lub tamto np. pobranie maila z rachunkiem i wyszukanie kwoty do zapłaty biorąc pod uwagę oczywiście że tylko kwota ulega zmianie.Inne maile o innym ciągu ma ignorować. Myślę że da się to jakoś ugryźć jednak jestem w pisaniu funkcji zielony jak trawa. Jeśli byłby możliwy przykład to bardzo bym prosił ponieważ męcze się z tym od dawna.

. Myśle że @Marcin_Domański możesz mi w tym pomóc :slight_smile:

Edit. Doszłem do tego jak przesiać dane wiadomości jednak jak teraz zrobić to tak aby wyszukany ciąg cyfr przez regex (w nodzie switch (\d\d\d) )był wartością payload bez reszty wiadomosci ?

Ok. Jestem… To co pokazałeś mi na zdjęciach nie wiele mi daje by móc Ci pomóc.
Jeżeli chodzi o funkcje (są pisane w Java Script), która wyszukała by Ci dany tekst to źródłem do poszukiwań niech będzie analiza Stringu - tu jest opis: String.prototype.substring() - JavaScript | MDN
Jeśli chcesz żebym Ci pomógł napisać funkcje potrzebuje przykładowy string który otrzymujesz i zaznaczony fragment, który poszukujesz w tekście. oraz nazwę zmiennej pod która ją podstawiasz w ścieżce. Najszybciej by bylo jak być podesłał wyeksportowany swój Flow.

1 polubienie