Biala plama w zakładkach

Witam wszystkich. Jestem tutaj nowy i oczywiście z problemami. A proble to:
Jak sie zaloguję do HA z poza domu (aplikacja android, przegladarka w telefonie) za pomoca claudflare strona główna się normalnie wczyta ale jak zmienię zakładkę na backup hacs zigbee to biała plama. Nic nie ma. Do zeszlego tygodnia wszystko było ok. Udalo mi się przywrócić system do backupu z przed 2 miesięcy ale nic to nie dało. Nie wiem co teraz z tym zrobić. Cala reszta działa dobrze. Liczę na waszą pomoc.

Cache przeglądarki wyczyszczony?

Trzeba poczekać na poprawki ostatniej Aktualizacji coś im nie wyszło :slight_smile:

https://forum.arturhome.pl/t/blad-podczas-edycji-karty-ktora-wczesniej-dzialala/15216/2?u=artpc

Jeszcze dodam że chmura NABU nie działa, już zgłosiłem do NABU.

Unable to create a certificate. We will automatically
retry it and notify you when it's available.

To, że nie wyszło to fakt, ale zawsze można zrobić downgrade HA core - to automatycznie też cofnie wersję frontendu (niżej polecenie cofające do ostatniej wersji z czerwca 2025)
ha core update --version 2025.6.3

Po wykonaniu tego polecenia (czyli downgrade HA) wracamy do frontendu 20250531.4 który nie ma wielu nowych wodotrysków ale za to działa stabilnie i bezproblemowo.

Aha i jeśli już sobie cofniecie HA core to włączcie też analitykę aby deweloperzy mieli świadomość, że w HA dzieje się coś złego.

Paniczne przywracanie bardzo starego backupu jest totalnie bez sensu (tracisz wtedy dane - w tym wypadku z ostatnich 2 m-cy), jeśli backup to tylko ten cząstkowy tworzony przy każdej aktualizacji core, czyli najświeższy.

Oczwiście trzeba teraz sobie ręcznie klikać tworzenie cząstkowej kopiii zapasowej przy każdej aktualizacji (wyłączenie domyślności tego działania uważam za kolejny debilizm przy zmianie mechanizmu backupów, oczywiście umiem sobie wyobrazić co było motywacją do tej zmiany - HA Green i HA Yellow, które mają mocno ograniczone zasoby dyskowe…).


Po każdej zmianie wersji frontendu (czyli niezależnie od tego czy podwyższamy wersję HA core czy też robimy downgrade, choć nie każda zmiana wersji core powoduje zmianę frontendu!) obowiązkowe jest wyczyszczenie cache w przeglądarce (czy tam smartfonowej aplikacji HA companion).

Działa dzieki za pomoc

Po rozmowie z suportem i wykonaniu poleceń sudo ha core rebuild i ha host reboot chmura zaczęła działać. Po ostatniej aktualizacji HA w katalogu .cloud brakowało plików konfiguracyjnych.