Po aktualizacji aplikacji Smart Life na telefonie z Androidem, w tej aplikacji występuje problem z wczytaniem danych głowic GTZ05. Po kliknięciu w ikonę głowicy nie wczytuje się ekran, na którym były temperatura zadana, temperatura aktualna, ustawienia itp. Cały czas wyświetla się ikonka ładowanie. Działa mozliwość sterowania za pomocą scen. Nie pomogło: usunięcie i ponowne dodanie wszystkich urządzeń, wyjęcie baterii z głowic ani instalacja starszej wersji aplikacji. Jak to naprawić, jakis reset głowic?
Od 26.12.22 mam ten sam problem żadna z 12 głowic GZT 05 nie wczytuje ekranu. Głowic używam ponad rok do tej pory wszystko było OK. Pozostałe urządzenia wyświetlają się bez problemu tj. ster pieca, wyłącznik schodowy, brama garażowa i 1 głowica zig bee innego typu.
W sklepie Google Play w opiniach są informacje, że aktualizacje Smart Life coś popsuły. Ostatnia aktualizacja została wydana 23.12.2022, czyli mniej więcej tuż przed tym jak u mnie pojawiły się problemy. Niestety downgrade aplikacji nie pomaga. Nie działa też aplikacja Tuya, która jest bliźniaczo podobna. Gdzies wyczytałem, że dane z głowic sa transferowane przez chmurę producenta i tam może być problem.
Napisałem do producenta. Oto odpowiedź:" [Szanowny Kliencie
Dobry dzień.
Z powodu złagodzenia środków blokujących Covida w Chinach większość ludzi nieuchronnie dostała gorączki i przeziębienia.
Mimo to nadal usilnie staramy się przywrócić i zapewnić terminowość naszych usług.
Prosimy o cierpliwość i ponowne skontaktowanie się z nami w czwartek. Do tego czasu zajmiemy się Twoją wiadomością i pomożemy Ci rozwiązać problem.
Dzięki za zrozumienie.
Mam nadzieję, że z Tobą wszystko w porządku.
Z wyrazami szacunku
Zespół MOES
Od wczoraj znow działa.
U mnie też działa ale jest problem z powiązaniem urządzeń.
Nie używam funkcji powiązania. Mam tylko głowice, po jednej w pomieszczeniu, i gatewey.