HA pomiar temperatury i alarm

Witam
Założenie: czujnik temp. Po przekroczeniu np. 80 stopni prześle sygnał na syrenę iż jest za wysoka temp.
-Chciałbym aby system działał bez dostępu do Internetu czyli ZigBee
-Czujnik z pomiarem temp. minimum 100-120 stopni Znalazłem RTX z ekranem LCD (ZTHS3) Istotne aby pomiar do HA był wysyłany około co minutę (może być częściej). Czujnik zostanie zamontowany przy wyjściu ciepłej wody z pieca CO.
-Syrena

Wspiera 8 różnych dźwięków więc znajdę jeszcze dla niej inne zastosowania …
-oczywiście info o za wysokiej temp. było wysłane na syrenę jak i na telefon
-współpraca z ConBee 2 i HA

Wszelkie uwagi mile widziane
EDIT: 2023.01.18.godz 23:15
Przeszastam za link do sklepu

Jestem początkującym z smart tematem.

Wymyśliłem sobie następująco rozwiązanie problemu ewentualnie zagotowania wody w piecu. (jest wiele czynników które mogą to spowodować , a najbardziej popularne to brak prądu lub czynnik ludzki) Najbardziej zależy mi na tym aby w nocy było „bezpiecznie”

Na terminalu instaluje proxmox do tego podpinam UPS (docelowo konfiguracja z NUT) i ConBee 2. Następnie instaluje maszynę wirtualną z HA.

-Czujnik temp. na piecu daje sygnał na syrenie jak przekroczy temp. np. 75 stopni. (czujnik temp chciałem aby był do 100-120 stopni aby na bieżąco można było monitorować czy temperatora spada czy rośnie w przypadku „awarii” pieca

-Czujnik temp i syrena połączona bezpośrednio z ConBee więc odpada problem że posypie się sieć (internet/switch/AP) chcę wykluczyć jak najwięcej czynników które mogły by spowodować problemy.

-Najlepiej aby system „alarmowy” był totalnie autonomiczny co do za wysokiej temperatury (ekstra mały UPS mogę zorganizować do zasilania). A dodatkowo możliwość integracji z HA lub np. Domoticzem, w razie potrzeby na proxmox mogę mieć dodatkowy system…