HP T630 + proxmox + home assistant + frigate

Witam wszystkich. Chciałbym prosić o pomoc, mam komputer HP T630 na nim proxmox, a na nim maszyne wirtualna z HAOS oraz drugą maszynę wirtualną Debian z kontenerem Frigate. I o ile Home asistant działa bez zarzutu, to z Frigate mam problem. Udało mi się skonfigurować Coral TPU PCI, ale za czorta nie mogę poradzić sobie z akceleracją sprzętową GPU. Nie linczujcie mnie od razu, może jest tu ktoś kto mógłby pomóc mi w poprawnym skonfigurowaniu lub przeinstalowaniu tego systemu. Potrzebuję tylko Home assistant (najlepiej OS) i Frigate.

Nie wiem, nie znam się, ale jedno rzuciło mi się w oko

To masz tam jakiś GPU?
Ile masz kart graficznych?
I jakie?

Czyli masz maszyna na maszynie, piętrowo
Proxmox(debian) > VM > debian > docker > Frigate.

Na bazowym debianie proxmoxa zainstaluj docker i Frigate czyli
Debian > docker > Frigate. - mniej zasobów stracisz.

nie są piętrowo, są obok, jedna maszyna na proxmox to HAOS i druga maszyna na proxmox to debian z kontenerem frigate

GPU jest zintegrowane z procesorem:

AMD Embedded G-Series GX-420GI Radeon R7E

AMD GX-420GI 2.0 GHz base frequency, up to 2.2 GHz maximum

4 cores (x86)

2 MB L2 cache

Graphic Processing Unit

626 MHz

Memory

DDR4 1866

GPU jest zintegrowane z procesorem

… a proxmox na czym stoi ? :wink: w tej chwili masz debian na debianie. Doker zainstaluj niżej nie na VM proxmoxa.
… ale chyba nie czujesz ?

No nie powiem że jestem ekspertem, staram się postępować wg poradników znalezionych w sieci. Ta konfiguracja jako jedyna pozwoliła mi na uruchomienie Coral TPU, ale pewnie kiedy stawiałem doker bezpośrednio na proxmox coś skopałem i dlatego nie zadziałało. Dlatego znalazłem się tutaj i proszę o porady, a nie o wytykanie niekompetencji.

Niepotrzebnie się “urażasz” :slight_smile: