Witam,
Jestem początkującym użytkownikiem HA, zainstalowany wczoraj na VM w systemie Win10. Dodałem wszystkie swoje sprzęty jednak mam problem z integracją kamer Dahua z HA poprzez motionEye
Model kamer: IP DAHUA 4x IPC-HFW2849S-S-IL-0280B-BLACK WizSense
Używam do zalogowania następujących rtsp według specyfikacji kamer:
rtsp://admin:hasło@192.168.1.108:554/cam/realmonitor?channel=1&subtype=0 - Strumień główny
rtsp://admin:hasło@192.168.1.108:554/cam/realmonitor?channel=1&subtype=1 - Strumień pomocniczy
Oczywiście pola admin i hasło zamienione na moje dane do logowania. Próbowałem też usunąć ten fragment z danymi logowania i wpisać w pola username i password w oknie “Add camera” w motionEye.
Jednak odmawia dostępu.
Próbowałem rtsp uruchamiać w VLC ale tam również nie uruchamia się stream z kamer. Dane logowania jakimi uzupełniam pola username i password to dane, którymi loguje się do rejestratora pod jego domyślnym adresem 192.168.1.108
W czym szukać przyczyny?
Po pierwsze to brakuje tu linka do jakiegokolwiek opisu technicznego sprzętu, najlepiej linka do producenta
https://www.dahuasecurity.com/products/All-Prducts/Network-Cameras/WizSense-Series/2-Series/Smart-Dual-Light/IPC-HFW2849S-S-IL
instrukcje łącznie mają grubość małej encyklopedii i nie chce mi się ich czytać, ale Ty powinieneś to zrobić…
Po drugie jeśli chcesz używać MotionEye, to przełącz stream w MJPEG (ewentualnie w h.264, ale raczej na 100% nie może to być h.265) i zmniejsz rozdzielczość do jakiejś rozsądnej.
Jeśli nie widzisz streamu w VLC to raczej nie zobaczysz go nigdzie (zła ścieżka, zły adres, nie ten port, niewłaściwe dane uwierzytelniające, może hasło ma być jakoś zakodowane, a nie jawnym tekstem??)
Możesz spróbować użyć takiego kombajnu do wyszukiwania sprzętu ONVIF (uwaga to rosyjski projekt i nie gwarantuję, że nie przemyca czegoś niebezpiecznego)
1 polubienie
Kolego piszesz o kamerach , a próbujesz z domyślnym IP rejestratora ?