Integracja Samsung 65Q70RAT

Ma może ktoś doświadczenia z tą integracją? Za pomocą call service mogę wyłączyć TV, natomiast włączyć już nie.

Nie mam doświadczenia, ale zazwyczaj tego typu problemy są rozwiązywane integracją WOL (u mnie np. tego wymaga Yamaha, oczywiście konfiguracja ampli jest do tego wymagana, pewnie to samo będzie w TV).

Z tego co kojarzę to dla SmartThings API przynajmniej dla Samsung Funkcje ON nie są już obsługiwane, Piekarnik Samsung można wysłać przepis i ustawienia ale ręcznie trzeba zatwierdzić na panelu piekarnika co dal mnie w wypadku piekarnika jest logiczne. W Samsung tv wcześniej były funkcje on teraz nie są już dostępne jeżeli chodzi o integracje

@artpc Chyba masz rację, właśnie sprawdziłem i z apki SmartThings też nie mogę włączyć TV - jest nawet komunikat, aby użyć pilota.

@rafkan Korzystam z integracji, o której wspomniałeś.

Przeinstalowałem integrację i faktycznie włączanie działa prawidłowo :slight_smile:

Hej,
Korzystam z tej integracji o której piszesz. Działają mi podstawowe funkcje (Turn On, Turn OFF) ale np głośność i zmiana kanałów już nie.
obraz

Głośność mi działa jak wchodzę głębiej:
obraz
ale pasek głośności tego nie odzwierciedla.

Chciałbym sobie “jakoś” dostosować funkcje tego dashbordu ale nie wiem od czego zacząć. Czy masz może to jakoś dostosowane pod siebie i mógłbyś mnie jakoś nakierować? Trzeba coś tworzyć w pliku configuracyjnym.yaml czy może w plikach
obraz

Chciałbym np. mieć funkcję strzałek i entera jak na pilocie, zmianę kanałów - to takie podstawowe rzeczy :).

będę wdzięczny za ewentualne rady…

/
Integracja: Samsung tv smart

  1. Mam kilkumiesięczny telewizor Samsunga, dlaczego source list jest okrojona
    tylko do HDMI. Brak youtube, netfix, amazon, dysk sieciowy itp.?

  2. Jak przesłać Tekst na telewizor, próbowałem jak w opisie niestety bez wyświetlenia.