Jaki termometr na 8 ds18b20

Uzywam do tej pory Shelly do oświetlenia. Mam wolne PM1 z addonem do 3x ds18b20. Potrzebuję jednak pomierzyć na buforze cieplła conajmniej 4 punkty, a najlepiej jeszcze kilka. Mam też potrzebę pomiaru w kilku innych miejscach domu. co byście polecili, aby było sprytne, się nie narobić w przyszłości. Czy lepiej wymienić w Shelly 1PM soft na jakiś ESPEasy, albo Tasmota, albo ESPHome, aby uzyć więcej termometrów, czy łatwiejsza będzie wymiana softu w jakiś płytkach z ESP8266/32. Mam kilka ESP8266/32 w różnych konfiguracjach, bo programowałem sobie je z Arduino IDE. Generalnie jestem programistom z zamiłowania i całkiem poważny projekt na Arduino Mega popełniłem. Więc wszystkie wersje Wymiany softu są do ogranięcia. Chodzi o to aby w przysłości najlepiej był upgreat poprzez OTA i generalnie chodziło bez problemów.

Co byście polecili. Myślę, że potrzebował bym rozwiązenie na 8 dallasów i powiele jest 3-4 krotnie.

Ja używałem AFE firmware na nodeMCU z 12 dallasami przez długi czas, bez problemów, integruje się bez problemu z HA i aktualizuje przez ota, w wersji podstawowej masz 8 dallasów, ja używałem wersji custom E1.