Wyświetlam na ekranie stan rolet we wszystkich pomieszczeniach otwarte/zamknięte z ikonkami. Ikony są dwustanowe ale chciałem zmodyfikować ten kod tak, żeby te dwa stany widać było w kolorach ikonek i napisów.
Dobra, dałem sobie radę, wygląda to tak (“entity” jest 13) i działa:
type: entities
entities:
- entity: binary_sensor.brama_o
name: Brama wjazdowa
card_mod:
style:
.: |
:host {
--state-icon-color: {% if is_state(config.entity,'on') %} red
{% else %} green
{% endif %} !important;
}
hui-generic-entity-row$: |
.state {
color: {% if is_state(config.entity,'on') %} #FF3333
{% else %} green
{% endif %} !important;
}
- entity: binary_sensor.drzwi
name: Drzwi wejściowee
card_mod:
style:
.: |
:host {
--state-icon-color: {% if is_state(config.entity,'on') %} red
{% else %} green
{% endif %} !important;
}
hui-generic-entity-row$: |
.state {
color: {% if is_state(config.entity,'on') %} #FF3333
{% else %} green
{% endif %} !important;
}
- entity: binary_sensor.garaz_d_o
name: Garaż, duża brama
card_mod:
style:
.: |
:host {
--state-icon-color: {% if is_state(config.entity,'on') %} red
{% else %} green
{% endif %} !important;
}
hui-generic-entity-row$: |
.state {
color: {% if is_state(config.entity,'on') %} #FF3333
{% else %} green
{% endif %} !important;
}
...
ale nie umiem tego uprościć, czyli napisać jednego “card_mod” na poziomie
“type” który obowiązywałby dla każdego z “entities”.
Możecie poradzić jak to zrobić?