Lovelace UI Minimalist i jego dodatki

Mam pytanie natury technicznej dotyczącej dodatków do Lovelace UI Minimalist
W każdym z nich (instalowanym przez HACS) jest opis konfiguracji (przykład):

Add resource reference

If you configure Lovelace via YAML, add a reference to mini-graph-card-bundle.js inside your configuration.yaml:

resources:
  - url: /local/mini-graph-card-bundle.js?v=0.12.0
    type: module

Else, if you prefer the graphical editor, use the menu to add the resource:

Make sure, advanced mode is enabled in your user profile (click on your user name to get there)
Navigate to Configuration -> Lovelace Dashboards -> Resources Tab. Hit orange (+) icon
Enter URL /local/mini-graph-card-bundle.js and select type "JavaScript Module". (Use /hacsfiles/mini-graph-card/mini-graph-card-bundle.js and select "JavaScript Module" for HACS install)
Restart Home Assistant.

Updating

If you have a version older than v0.0.8 installed, please delete the current files and follow the installation instructions again.

Find your mini-graph-card-bundle.js file in config/www or wherever you ended up storing it.

Replace the local file with the latest one attached in the latest release.

Add the new version number to the end of the cards reference url in your ui-lovelace.yaml like below:
resources:
  - url: /local/mini-graph-card-bundle.js?v=0.12.0

type: module

Jak rozumiem, trzeba dodać dwa wiersze w configuration.yaml i ui-lovelace.yaml.
Ale te pliki są u mnie w :
\config\www\community\mini-graph-card\

Czy mam je przenieść do config\www\ czy zmienić coś we wpisach?
Pytam, bo po każdym przeładowaniu HA te dodatki zaczynają działać po 15-20 min

Przeczytaj to co wkleiłeś

to zależy, warunek kiedy musisz, a kiedy nie możesz masz w swojej wklejce.

Jeśli instalujesz jakieś rozszerzenia lovelace (to NIE są Dodatki) z HACS to przeważnie nie musisz niczego robić (w szczególności dodawać Zasobów “z palca”), chyba że dokumentacja danego rozszerzenia tego wymaga i dotyczy to trybu konfiguracji, którego akurat używasz.