Sorry, jeśli się czujesz urażony.
Nie mam dowodu, bo wtedy nie kupiłem (ale się głęboko zastanawiałem dlatego kojarzę sytuację), ale ostatecznie stwierdziłem, że będę się trzymał postanowienia omijania Tuya szerokim łukiem (jeśli się tylko da) i to mnie pewnie uratowało.
Jeszcze nigdy nie przegrałem sporu na Ali (choć była już kiedyś sytuacja “na ostrzu noża”, bo działy się cuda w sporze, ale robiłem screenshoty z przebiegu sporu i to mi sporo kasy uratowało - złożyłem reklamację sporu w trakcie jego trwania). Chociaż z drugiej strony do dziś się zastanawiam, czy było wtedy warto poświęcić na to aż tyle czasu (ale gdybym nie miał dowodów w postaci zdjęć i filmów oraz na nich porównania z identycznym działającym sprzętem, to bym pewnie przegrał całkowicie - a metoda wrzucania filmików do sporu generalnie jest absurdalna, bo problem miałem tak złożony, że nie dało się go pokazać w 2 minuty).
PS Edit: Właśnie znalazłem wątek na znanym agregatorze reklam - faktycznie parę osób skarży się tam na oszustwo sprzedawcy, wręcz to połowa komentarzy do wrzutki, ale jakbym napisał, że łączę się w bólu to też pomyślisz, że się nabijam? Po prostu pech.
Jakkolwiek, jeśli nie korzystałeś z dispute w jakiejś trudniejszej kwestii, to pamiętaj - nigdy nie zgadzaj się na zamknięcie sporu po pustych obiecankach sprzedawcy (typu zwrot na PayPal - to dość typowy wałek - sprzedawca może wycofać tak “wypłaconą” kasę), musi być ostateczne i wiążące rozstrzygnięcie ze strony Ali, jeśli się nie zapowiada dobrze, a widzę, że tam kwestia oszustwa jest ewidentna - podmiana oferty w trakcie jej trwania, to atakuj wsparcie Ali również poza samym sporem.
Możliwe, że był to błąd sprzedawcy (takie rzeczy też mi się trafiały), ale uczciwy sprzedawca po prostu anulowałby sprzedaż ze swojej winy (tak, wiem wtedy mu ranking spada, może dlatego tak niektórzy walczą jak lwy, ale pogrążają się jeszcze bardziej)