Witam
Posiadam kamery BCS które normalnie działały pod HA. Od jakiegoś czasu przestały działać. Kamery wyszukuje w ONVIF. W logach mam coś takiego:
Failed to restart ONVIF PullPoint subscription for ‘00:12:41:11:01:4b’. Retrying
09:45:46 – (OSTRZEŻENIA) ONVIF
Failed to restart ONVIF PullPoint subscription for ‘00:12:41:11:01:4b’. Retrying
09:44:30 – (OSTRZEŻENIA) ONVIF - wiadomość pojawiła się po raz pierwszy 09:12:56 i powtarzała się 2 razy
Failed to fetch ONVIF PullPoint subscription messages for ‘00:12:41:11:01:4b’:
09:44:30 – (OSTRZEŻENIA) ONVIF - wiadomość pojawiła się po raz pierwszy 09:12:56 i powtarzała się 2 razy
Couldn’t connect to camera ‘BCS’, please verify that the credentials are correct. Error: Invalid data
09:06:44 – (BŁĘDY) ONVIF - wiadomość pojawiła się po raz pierwszy 09:06:44 i powtarzała się 2 razy
The date/time on BCS (UTC) is ‘2022-08-26 08:00:44+00:00’, which is different from the system ‘2022-08-26 07:06:43.613593+00:00’, this could lead to authentication issues
09:06:44 – (OSTRZEŻENIA) ONVIF - wiadomość pojawiła się po raz pierwszy 09:06:43 i powtarzała się 4 razy
Dane logowanie wpisuje prawidłowe ale mimo tego wyskakuje bład.
Na początek sprawdź czy kamery poprawnie działają np: https://sourceforge.net/projects/onvifdm/ pod Windows, jeżeli pod Windows kamery działają prawidłowo i nic nie zmieniałeś w ustawieniach HA to stawiam na którąś z aktualizacji, jeżeli robiłeś kopie zapasowe to warto cofnąć się wstecz i sprawdzić czy problem występuje.
Masz to rozumieć, że logowanie anonimowe nie jest obsługiwane (zapewne po jakiejś aktualizacji dotyczącej bezpieczeństwa).
Może należy skonfigurować kamery tak by ich ustawienia zapewniały jakiś wyższy stopień ochrony niż jest obecnie.
Sugeruję poczytać notatki do wydań, a w szczególności sekcje “breaking changes” skoro to integracja standardowa (wbudowana w HA) to zapewne chodzi o wydania HA, link dla ułatwienia (co miesiąc tam dodaję linki do breaking changes w HA)/: