Problem z pojawiającymi się dodatkami HACS

Po instalacji HACS zacząłem zabawę z dodatkami komponentami niestandardowymi i od razu pojawił się problem. Zainstalowałem mini-graph-card oraz Simple Clock Card, skonfigurowałem go w edycji yaml (mam nadzieję poprawnie). Wszystko się wyświetla na komputerze gdzie edytuję dashboard lecz gdy wchodzę na tablet bądź telefon wyświetlają się błędy co widać na zamieszczonych zdjęciach. Co może być nie tak ? Dodam że jestem początkującym użytkownikiem Home Assistanta.





Wyczyść cache przeglądarki (to tak na dobry początek, gdy są jakiekolwiek problemy z interfejsem, choć oczywiście nie musi to być akurat rozwiązanie tego problemu).

Warto mieć chociaż 2 różne przeglądarki (czasem specyficzne problemy z interfejsem dotyczą tylko konkretnej przeglądarki, bo interfejs lovelace jest renderowany lokalnie w przeglądarce).

Swoją drogą na telefon lub tablet polecam oficjalną aplikację (co jeszcze nie znaczy, że będzie ona renderować wszystkie nieoficjalne dodatki interfejsu)

Jakie to przeglądarki?

Podobno HACS nie jest dla początkujących, bo stwarza mnóstwo problemów, gdy się nie zna prostych trików jak je obejść.

Jeśli instalujesz dodatki interfejsu z HACS, to niezbędne zasoby utworzą się same (czasem jako alternatywa w dokumentacji danego repo jest podany sposób instalacji danego komponentu niestandardowego bez użycia HACS i wtedy istotnie trzeba kopiować pliki we wskazane miejsca, ale poprzez HACS ten proces przebiega automatycznie, no chyba, że akurat dokumentacja mówi inaczej - ale to dotyczy tylko takich dodatków które są we wczesnej fazie rozwoju i jeśli się nie czujesz na siłach, to ich nie instaluj).

Przykładowy simple-clock-card (sorry nie walczyłem z parametrami aby to jakoś wyglądało, to akurat mój widok pod tytułem “śmieci, ale jeszcze nie wywalone”)
firefox windows


chrome android

a tu mini-graph-card - to ta karta pod tytułem “Airly Mińska 5 dni”


I to samo na tablecie