Prosta automatyzacja dla czujnika ruchu RTCGQ11LM

Panowie wybaczcie jeśli to jest kolejne takie same pytanie ale siedzę nad tym i im dalej główkuje tym gorzej a póki co to w node-red jestem totalną zielonką.
Chce zrobić banalnie prosta automatyzacje w node-red.

Mam: RTCGQ11LM - czyli standardową czujkę (niemodowaną) oraz lightswitch 1gang TS0011
Co chce osiągnąć: ktoś wchodzi do kuchni, światło się zapala, ktoś wychodzi z kuchni światło gaśnie. I to jest ta część z która sobie poradziłem bez problemu dzięki filmowi Artura. Tylko na czym polega problem - otóż jak jestem w kuchni i minie okres occupancy_timeout : 60s to nawet jak jestem w kuchni światło gaśnie i trzeba się poruszyć aby zapaliło się ponownie. Jak zrobić (czy w ogóle da się zrobić) żeby światło nie gasło w kuchni jak ktoś coś robi i dopiero po wyjściu te 60 sekund później się wyłączało?

flows (2).json (2,7 KB)

, Trzeba się poruszyć, jest tu kluczowe. Czujnik nie wie że jesteś, przestaje wykrywać ruch i gasi. W bajki że akurat ten model ma też odczyt temperatury można wierzyć ale na dwoje babka wróżyła. U mnie faktycznie są takie przypadki że chyba zmierzy po temperaturze i nie gasi nawet w braku ruchu, i to nawet w kuchni. Ale wg mnie w tym przypadku liczy się stan sieci. Wnioskuję po tym że jest z tym lepiej na Conbee2 niż cc2531. Nie twierdzę że sam rysunek jest ok bo nic mi to nie mówi ale zasada działania.
Ja niestety ustawiłem że w razie braku ruchu światło ma błysnąć i zgasnąć po 5 sek jeśli nadal brak ruchu. I macham :joy:

Pogrzebałem w sieci i znalazłem ze ten czujnik ma atrybut: “no_occupancy_since:” który można zdefiniować w opcjach. Ok, udało mi sie to odpalić i faktycznie jak np. zdefiniowałem wartości 30/60/90/120/150 to pokazują się one niezależnie od “occupancy”. No i ten atrybut odświeża się częściej i raportuje częściej niż “occupancy”