Stream z kamery IP w tablecie

Witam. Jestem początkujący z HA. Chcę zrobić automatyzację, w której po naciśnięciu dzwonka do drzwi wyświetli się obraz z kamery IP na telewizorze (teoretycznie działa, ale nic się nie wyświetla - tutaj poległem i odpuściłem temat) lub tablecie. W tablecie zainstalowałem HA, ale w automatyzacji nie ma opcji odtwarzania mediów dla tabletu. Można to ugryźć w inny sposób? Tablet to stary SM-T561 z zainstalowanym androidem 7.1.2, a system stoi na raspberry pi 4

1 polubienie

Nie wiem w jaki sposób masz telewizor zintegrowany z HA, możesz poczytać
Media w Home Assistant - #3 przez macek,
Powiadomienia na Android TV - #5 przez macek
Proponuje więcej poszukać na forum, ikonka lupy w prawym górnym roku, wszystko o co pytasz już było na forum.

Telewizor to Samsung z Tizenem na pokładzie. Zintegrował się praktycznie sam, HA wykrył go od razu. Mogę nim sterować, ale nie przyjmuje niczego. Opróćz okienka z zapytaniem o zgodę na połączenie z HA nie wyświetla się nic. Próbowałem ze zdjęciami różnego formatu i plikami audio, ale bez powodzenia.

Mam jeszcze dekoder Orange, który zintegrował się przez DLNA i na nim mogę odtwarzać krótkie filmy, ale czas reakcji jest nieakceptowalny a stream z kamery również nie idzie (czarny ekran i powrót do listy kanałów).

Dlatego chcę spróbować z tabletem.

Dzięki za podrzucone tematy, jeszcze je przejrzę.

Poradnik: wyskakujące okienko z podglądem z kamery na tablecie z HA - Make Your Security Camera Popup on Your Tablet!
“W tym samouczku Home Assistant wyjaśniono, w jaki sposób można wyświetlić transmisję na żywo z kamery bezpieczeństwa, kamery dzwonka do drzwi lub kamery CCTV na tablecie, gdy tylko zostanie wykryty ruch lub ktoś zadzwoni do drzwi. Możesz pokazać swoją kamerę monitorującą w wyskakującym okienku lub na pełnym ekranie na tablecie w inteligentnym domu.”

1 polubienie