Utworzenie budzika

Witam,

Myślę ze to temat w odpowiednim dziale, jak nie to proszę o przeniesienie.

Krótko i zwięźle- jestem osobą głuchą więc zwykły budzik mnie nie obudzi i chce coś nowego wypróbować. Jestem zielony z node-red, na razie nie do końca ogarniam ten program. Zamiast tego programu pobrałem z HACS scheudler componet. Jest jedno ALE- mianowicie najskuteczniej by mnie obudziło byłoby fajnie aby światła migały tak długo aż nie wcisnę przycisku na pilocie który spowoduje iż światła będą świecić w sposób ciągły. W niedalekiej przyszłości chce kupić silniki do rolet które otworzyły by się na full po 3min od włączenia się budzika. Żarówki są philips ambience white+pilot v1. Jeśli chodzi o miganie to najlepiej aby zapalało się natychmiast 100% jasnością i nagła gasło.

Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuje :relaxed:

Jako wyjściowy proces skorzystaj z poniższego filmu @artur -a

ustawisz Sobie w nim godzinę budzika a na końcu podłączysz co będziesz chciał aby Cię budziło.

1 polubienie

Dzięki, ten film ułatwił mi zrozumienie tworzenia procesów. Sam proces już wczoraj wieczorem/w nocy zrobiłem, teraz wezmę się podłączenie żarówek by migały. Dam znać co i jak

Na końcu użyj noda call service którym wysterujesz oświetlenie.

Więc tak- zrozumiałem proces, więcej wiem o co chodzi w node-red. Natomiast mam jeden mały kłopot- harmonogram przesyła do blin ker uruchomienie żarówek na pól sekundy i się wyłącza, na dodatek żarówki nie zdążą się rozjaśnić na max w ciągu pół sekundy. Cel jest taki aby żarówki mogły z maksymalną jasnością przez 3 minuty lub do czasu kiedy nie wcisnę przycisku na pilocie Hue migały. Mam ustawiony blin ker na 0,5sekudny i się wyłącza. Domyślam się ze mogę zapętlić ale nie znajduje do niego odpowiedniego procesu. Czy macie inny pomysł bądź jaki proces pętlujący przez 3minuty dodać?

loop_2.json (2,0 KB)

Inny:
loop.json (2,1 KB)

Cześć,

Dzięki za pomoc, przetestowałem.