Zaliczanie opadów deszczu

Dzień dobry, Kilka dni temu sprawiłem sobie stacje pogody Waldbeck Halley, zainstalowałem na maszcie, założyłem konto na wundergrund zainstalowałem integrację i działa nienagannie. I tu moje pytanie (szukałem ale to co znalazłem niestety jest dla mnie zbyt ogólene jak na mój stan wiedzy), czy ktoś z doświadczonych forumowiczow mógłby opisać jak stworzyć zaliczanie opadów deszczu z tygodnia? Ale proszę o taką wersję krok po kroku. Z góry dziękuję. Pozdrawiam

Urządzenia i usługi dalej pomocnicy dalej utwórz pomocnika - licznik mediów wpisz nazwę np opady tygodniowe - sensor wyjściowy wybierz opady z tej stacji dalej cykl resetowania licznika wybierz tygodniowy i klikasz zatwierdź.Pojawi się Tobie licznik opadów tygodniowy z nazwą jaka podałeś.

1 polubienie

Bardzo dziękuję, działa.

@Vtorek82, just out of curiosity, isn’t your model support Ecowitt output?

I guess this is the one:

In the WS View app you should have an option to configure the station for it.

Menu/Device List then you select the Station and just press the Next button until you reach the Customized page. Here you can set it up to send data directly to HA, and you can skip the cloud servers of Weather Underground.

You can use the official Ecowitt - Home Assistant integration.

The WS View app should allow you to update the firmware as well, if the option is not there.

1 polubienie

If anybody looks here and fancy to get a similar model, Conrad has the version with the display for about the same price, but under Conrad’s brand Eurochron.

If someone is looking for an Ecowitt Whittboy, then Aliexpress has some nice deals on them:

I changed the link, due to the other store has 0 ratings…

1 polubienie

Może używa, ktoś tego modelu (EFWS 2900) lub podobnego i wie ile czasu wytrzymują baterie w jednostce zewnętrznej ?

I use Varta Lithium AA batteries, like these:

https://allegro.pl/oferta/bateria-litowa-varta-lithium-paluszki-aa-2szt-15715885087

I set up the weather station in the April of 2019. I remember changing it first time last December of 2023. So it last years…

The Lithium battery is necessary due to the low temperatures (subzero).

1 polubienie