[ZHA] Głowice Tuya Moes nie posiadają większości encji (HA yellow)

Hej, uzywam Home Assistanta na płytce Yellow. Mam problem z brakiem większości encji (nawet brak ustawienia temperatury, nie mówiąc już o Foce close, czy o otwartym zaworze) - Użyłem domyślnej integracji Zigbbe Home Assistant.

Jedyne co mam dostępne w automatyzacji to on/off (co nic nie robi) oraz ustawienie profilu (eco/boost etc) oraz poziom baterii - wszystkich pozostałych encji brak.

Home Assistant 2023.10.5
Supervisor 2023.10.1
Operating System 11.1
Frontend 20231005.0 - latest
ezsp- Radio type
/dev/ttyAMA1 - Serial port

Brak jakichkolwiek danych, które komukolwiek by pomogły.
W każdym razie fajnie wiedzieć, że ktokolwiek w PL używa HA Yellow.

dzięki, za odpowiedź, jestem całkiem nowy w rodzinie HA (wiem nie usprawiedliwia mnie to). Czy możesz napisać jakie dane były by wartościowe tutaj do zamieszczenia?

Jakieś logi?

W każdym razie na dzień dobry (o ile to w ogóle wspierany model) proponuję ponowną próbę parowania (poczytaj inne wątki o głowicach są tam dobre podpowiedzi).

Dzięki @szopen za wskazówki! Przeyczytałem chyba wszystkie wątki odnośnie MOES GTZ04 - (ten najdłuższy też) nie wygląda aby ktoś miał taki sam problem - ale znalazłem info ze nie aktualny firmware może być problemem w encjach więc upewniłem się (przez bramkę Tuya) - że jest najnowszy dostępny

A więc trochę więcej informacji o encjach i logach:
lista atrybutów YAML

hvac_modes:
  - heat
min_temp: 7
max_temp: 30
preset_modes:
  - none
  - away
  - Schedule
  - comfort
  - eco
  - boost
  - Complex
current_temperature: 23
temperature: 9.5
hvac_action: idle
preset_mode: none
system_mode: "[<SystemMode.Heat: 4>]/heat"
occupancy: 1
occupied_heating_setpoint: 950
unoccupied_heating_setpoint: 1700
friendly_name: glowica l1 Thermostat
supported_features: 17

Tutaj dostępne encje:

Masz możliwość sprawdzenia czy na Z2M pojawią się pozostałe encje?