[Zlecę] integracja HA z stacją pogody

Cześć potrzebuję stację pogody zintegrować z home asystentem tak żeby wszystkie dane były przesłane do ha, oto stacja; Bresser | Stacja pogodowa BRESSER z 11-dniową prognozą pogody 4Cast CV Wi-Fi 7-w-1 | Expand Your Horizon

Oczywiście zlecenie płatne ja nie mam na to czasu ani głowy zapraszam do kontaktu

Brakuje kluczowej informacji o tym jaką kwotę proponujesz.
I napisz co już zrobiłeś.

Kluczowa informacja nie znam się na tym więc zaproponuj, stacja jest podpięta pod internet mam dostęp przez proweatherlive oraz wunderground udało mi się również przesłać dane z wunderground do home asystenta ale nie przesyła wszystkich encji, nie ma kluczowej dla mnie jednej encji jasność lux. A jest mi to potrzebne.

A to za free - przelicz W/m2 na te luksy i będziesz miał…
pokaż linka do WU

ze znacznie bardziej ubogiej stacji zintegrowanej z WU to wygląda tak (niektóre tłumaczenia są idiotyczne, ale nie mogłem się dogadać z autorem komponentu niestandardowego jeszcze jak był w starej wersji i w związku z tym nie mam ciśnienia na poprawki biorąc pod uwagę, że znowu zleje PR)

oczywiście najpierw te dane muszą być wysyłane ze stacji do WU

Bright sunlight is approximately 136000 lux = 1075 W/m2 = 126.7

The factor changes slightly depending on time of day, conditions such as cloud cover, moisture in the air etc. and most sources agree on the 126.7 as a reasonable factor to use.

Wolałbym to mieć jednak wyciągnięte ze stacji a nie przeliczone, chociaż to też jest jakaś opcja.

Nie wiedzieć czemu ale proweatherlive nie przesyła tej informacji do wunderground chodzi oczywiście o na słonecznienie.


Winny jest serwis proweatherlive, więc zwróć sprzęt sprzedawcy.
Jeśli to niemożliwe to naciskaj na prawidłowe działanie serwisu proweatherlive.

Nikt nie będzie pisał od zera integracji z jakimś niszowym serwisem.