Banalna sprawa podczas dodawania encji w esphome

Witam
Jestem całkiem nowy w sprawach ESPHome. Mam jedno dość banalne pytanie. Dlaczego po dodaniu encji w ESPHome, nie mam slidera, tylko włącz/wyłącz.

esp8266:
  board: nodemcuv2

# Enable logging
logger:

# Enable Home Assistant API
api:
  encryption:
    key: "fHHfNNLuc6nYnNDPrexmbrGScvfG2R8JH7B21AfgAeg="

ota:
  password: "004ebe6701e6c968a9eaa8dcb56221e5"

wifi:
  ssid: !secret wifi_ssid
  password: !secret wifi_password

  # Enable fallback hotspot (captive portal) in case wifi connection fails
  ap:
    ssid: "Akwarium Fallback Hotspot"
    password: "ASyqRbapYQ61"


output:
  - platform: esp8266_pwm
    pin: GPIO01
    frequency: 9765 Hz
    id: pwm_output_1
    inverted: true
  - platform: esp8266_pwm
    pin: GPIO02
    frequency: 9765 Hz
    id: pwm_output_2
    inverted: true
  - platform: esp8266_pwm
    pin: GPIO03
    frequency: 9765 Hz
    id: pwm_output_3
    inverted: true


light:
  - platform: monochromatic
    output: pwm_output_1
    name: "Akwarium zimne"
  - platform: monochromatic
    output: pwm_output_2
    name: "Akwarium ciepłe"
  - platform: monochromatic
    output: pwm_output_3
    name: "Gablota"

Powinieneś mieć i przełącznik i slider.
Może wybrałeś jakąś nieodpowiednią kartę do wizualizacji.

Możesz pokazać te encje w Narzędzia deweloperskie → Stany ?

Jeśli eksperymentowałeś i miałeś najpierw tam binary_light (zanim zrobiłeś monochromatic), to usuń urządzenie z integracji i dodaj je ponownie.

Szukałem wszędzie. Nawet jest napisane w instrukcji, że jeśli nie ma suwaków, to trzeba odłączyć urządzenie, podłączyć i zaczytać na nowo konfigurację. Nie pomogło.

U mnie działa, na bezczelnego dokompilowałem sobie ten twój kod (z malutką modyfikacją na wolne GPIO) do istniejącego urządzenia (wprawdzie tylko 2 wyjścia, bo nie mam tam luzu na GPIO no i nie wiem ile można mieć wyjść sterowanych w ten sposób programowo)

jak klikniesz w encję light to masz to

na moje oko masz dobre encje