Informacyjnie: odnośnie znanego problemu z CC2531:
[UPDATE 2021-01-21]
Jeżeli pojawi się opisywany w tym wątku problem - w logach w Zigbee2MQTT (Z2M):
(Error: SRSP - SYS - ping after 6000ms)
- dla niedziałającego CC2531 w Z2M zapamiętaj używany przez siebie kanał Zigbee (domyślnie to
channel: 11
) - zmień w konfiguracji Z2M kanał na 25 (
channel: 25
) - wykonaj restart Z2M, w logach nie powinno już być błędów, adapter CC2531 ponownie działa poprawnie
- ponownie w konfiguracji Z2M zmień kanał na zapamiętany wcześniej,
- wykonaj kolejny restart Z2M - efekt końcowy: masz dokładnie taki sam stan Z2M jak sprzed awarii ale z działającym CC2531 .
Jeżeli chcesz pozostać na kanale 25 to musisz sparować od nowa wszystkie urządzenia Zigbee.
Autor Z2M jest w trakcie dokładnej analizy tego problemu, to problem software’owy.