Jak dodać switch mqtt w configuration.yaml?

Witam wszystkich mam pytanie odnośnie pilota na podczerwień zigbee (zdjecie 1). Mam go dodanego do ha. Jedyne encje jakie wyświetla to te (zdjecie 2). Dowiedzialem się że musze utworzyc w configuration.yaml switch. W ktorym ma byc zawarty payload do uruchomienia projektora. Pilot napewno dziala ponieważ jak wchodzę w iterfejs zigbe2mqtt i tam okienko odpiwedzialne za wysylanie kodów wkleje moj do projektora to projektor sie wlacza. Próbowałem ten switch dodać (zdjecie 3) ale wychodzi taki blad przy sprawdzeniu konfiguracji (zdjecie 4).




Link do dokumentacji tego pilota .

Czytam dokumentacje oraz instrukcje mqtt o funkcji publish ale nic z tego nie rozumiem. Nie jestem programistą . Z góry dziękuję za pomoc. Mam teraz urlop i wzialem sie za walke z kilkoma projektami ktore leżały w szafie i czekały na wolny czas. Powoli jednak sie zastanawiam czy nie kupic jakiegos broadlinka. :man_facepalming:

Tu masz ideę automatyzacji (być może będą drobne różnice w najnowszym Z2M)
https://github.com/Koenkk/zigbee2mqtt/issues/11633#issuecomment-1146861210

@szopen
Dziekuje za podpowiedź spróbuję wykonac taki skrypt i zobacze czy pójdzie. Jezeli bedzie śmigać to potem juz górki button i mam sterowanie.

Bezpośrednie wysyłanie z karty jeżeli będzie u ciebie działać, a nie masz usługi zaczynającej się od remote.

show_name: true
show_icon: true
type: button
tap_action:
  action: call-service
  service: remote.send_command
  service_data:
    command: >-
      b64:JgBQAAABJZMTExITEzYTEhIUEhMTEhI3EhMSFBI3ExITNxM2EjcTExM2EjcTNxQ1EzcTNhI4EjcTEhITEhQSExITEhMSExITEgAFYgABJkoSAA0FAAAAAAAA
    device: remote.broadlink_remote
  target:
    entity_id:
      - remote.broadlink_remote
    device_id: a136f4d6d2e0d9a03e9351de815f89a1
entity: remote.broadlink_remote

Screenshot - 25.12.2022 , 22_40_44

@artpc
Niestety sposob z skryptem nie dziala albo ja cos źle robię.

Usługę remote mam.

pogrubiony tekst

:thinking: