Jaki termometr do sterowania głowicami termostatycznymi ZigBee przez HA

Dzień dobry.
Właśnie zabrałem się za “budowę Smart Domu”, a jestem praktycznie laikiem w tym temacie. Zacząłem od postawienia swojego serwera na Proxmoxie, gdzie wgranego mam HA Core wraz z kontrolerem ConBee 3. Na razie udało mi się zintegrować parę termometrów i termostatów postawionych na Supli.
Teraz chciałem zabrać się za automatyzację sterowania ogrzewaniem domu. Mam ogrzewanie mieszane tzn. są grzejniki jak i podłogówka. W tym celu na próbę zakupiłem głowicę termostatyczną Tesla Smart Valve TV100, LCD, ZigBee. Do sterowania głowicą/mi planuję wykorzystać termometry ZigBiee. Na pierwszy ogień poszedł termometr SONOFF SNZB-02D. Ładnie i bezproblemowo się sparował i wszystko by było fajnie gdyby nie jeden mankament. Odświeża się i raportuje swoje ustawienia co 60 min. Jest to całkowita jak dla mnie porażka i niestety pójdzie do zwrotu.
I tutaj jest mój problem jaki czujnik temperatury / termometr kupić aby sprawdził się w tego typu instalacji. Na rynku jak widzę jest sporo tego rodzaju sprzętu ale w znacznej większości w dostępnych specyfikacjach urządzenia nie ma wzmianki o parametrze przekazywania na serwer czasu raportowania o zmianach temperatury. Jakoś nie uśmiecha mi się sprawdzanie po kolei każdego z tych urządzeń. Na forach jest też mało informacji na ten temat. Dlatego postanowiłem założyć ten temat i skorzystać może z doświadczeń innych osób.
Z założenia szukam czujnika temperatury-termometru ZigBee najlepiej z wyświetlaczem, ale bez też przejdzie, który by raportował zmiany temperatury w max. przedziale 5 - 10 min. albo po zmianie temp. co 0,1 - 0,3 *C. Powinien współpracować z głowicami termostatycznymi ZigBee jak również z siłownikami termostatycznymi podłogówki. To późniejszy temat.
Dziękuję za wyrozumiałość, pozdrawiam i oczekuję na podpowiedzi.

Nigdy nie słyszałem o takim raportowaniu 60 min. Zajrzyj do ustawień Z2M.

Tak to wygląda za ostatnią dobę