Kamera indoor do +-200zł

Cześć jakie kamery polecacie w tej kwocie do zastosowaniu w HA? Zależy mi na tym żeby można było skonfigurować push notificatiion w aplikacji HA na androidzie i wysłanie emaila po wykryciu ruchu. Jako ze jestem nowy w HA to najlepiej żeby można było ja łatwo skonfigurować i żeby były jakieś filmiki z yt jak ja połączyć z HA. Może tez być z Aliexpress :smiley:

Jesteś w stanie używać znaków diakrytycznych - czyli pisać używając języka polskiego?

Poprawione. Jakoś tak od małego pisałem wszystko bez znaków polskich bo szybciej i przyzwyczajenie z języka angielskiego

Super. Wracając do pytania - polecam reolink, co prawda mam tylko wewnętrzne ale mają w ofercie również zewnętrzne. Aplikacja na androida posiada opcję powiadomień push oraz email.
Jeśli chodzi o HA to integrują się przez ONVIF oraz przez integrację z HACS.

Edit:
Poniżej masz nawet podwójną:

Ja również polecam reolink. Mam zewnętrzne 510a . 0 problemów. Powiadomienia push, na maila ze zdjęciem lub filmem. Można ustawić czas np na 30 sekund przed wykryciem ruchu i po co daje nam kompletne nagranie.Wykrywanie osób pojazdów. Po aktualizacji można określić jak “duże” podmioty ma traktować jako np pojazdy.Świetnie się integrują z HA poprzez integracje z hacs. Po dodaniu do HA z automatu nagrania widoczne w folderze media player . Bez problemu łączą sie z google home. Można castować na np tv lub włączać podgląd głosowo na tv.

Witam, odgrzewam temat, ponieważ doszedłem do wniosku, że muszę zamontować kamerę przy drzwiach wejściowych wewnątrz (mieszkam w bloku).

Rozważam zakup

Lub

Zastanawiam się czy E1 PRO ma podczerwień, bo z zdjęcia wygląda, że nie, ale w opisie jest
image
patrząc na fotkę nie widać diod IR

Muszę wybrać wifi, ponieważ nie mam możliwości podciągnięcia kabla sieciowego w docelowe miejsce (jedyną przeszkodą będzie ściana z bloczków gipsowych 10cm).