Cześć,
witam wszystkich forumowiczów. Od jakiegoś roku bawię się HA. Ciągle się uczę i staram poszerzać swoją wiedze. Mimo, że nie jestem informatykiem, kod mnie nie przeraża.
Chciałbym dodać integrację ‘rozkladzik’ (czy jeszcze działa ?) aby wyświetlać informacje o odjazdach w GZM.
Niestety nie potrafię dodać działającej karty HTML.
dodałem sensor w configuration.yaml, doinstalowąłem z HACS HTML Card, ale nie potrafię wyświetlić jakichkolwiek informacji. Próbowałem zastosować przykład z GitHub twórcy, ale przy próbie wklejania kodu wyświetlają mi się błędy…
Czy ktoś mógłby się podzielić działającym przykładem ? Najlepiej komplet czyli fragment z configuration.yaml i wyświetlenie tej samej informacji w karcie. Wystarczy jedna linia autobusowa. Z resztą sobie poradzę.
Dzięki za wyrozumiałość i pomoc.
Próbowałem oczywiście zmieniać liczby na te ‘id’ z pliku configuration.yaml. Ale nic to nie dąło. Domyślam się, że to jakiś głupi bład składni, czy niewłaściwej ilości spacji etc. Ale jako nieprogramista zwyczajnie tego nie widzę…
EDIT:
dodaję pęłny tekst, bo nie widać na fotce:
type: custom:html-card
title: 'Rozkładzik'
content: |
<big><center>Departures</center></big>
[[ sensor.rozkladzik_wroclaw_1709.attributes.html_departures ]]
<big><center>Timetable</center></big>
[[ sensor.rozkladzik_wroclaw_1709.attributes.html_timetable ]]
...
Z góry dzięki za pomoc.
hmmm… u mnie sam serwis rozkladzik.pl dla metropoli GZM działa (przynajmniej strona www) - od tego zacząłem …
No i już wiem w czym problem. Nie mam kodu encji … w FAQ na Github nie było o tym ani słowa (bo pewnie to dla programisty oczywiste - ale dla laika już niekoniecznie) … i prawdę mówiąc nie mam pojęcia jak się za to zabrać. Jakby był pełny opis wszystkich elementów w opisie integracji to nie miałbym problemu, bo modyfikując zapisy doszedłbym do wszystkiego.