Komunikacja miejska - rozkłady jazdy

Cześć,
witam wszystkich forumowiczów. Od jakiegoś roku bawię się HA. Ciągle się uczę i staram poszerzać swoją wiedze. Mimo, że nie jestem informatykiem, kod mnie nie przeraża. :slight_smile:
Chciałbym dodać integrację ‘rozkladzik’ (czy jeszcze działa ?) aby wyświetlać informacje o odjazdach w GZM.
Niestety nie potrafię dodać działającej karty HTML.
dodałem sensor w configuration.yaml, doinstalowąłem z HACS HTML Card, ale nie potrafię wyświetlić jakichkolwiek informacji. Próbowałem zastosować przykład z GitHub twórcy, ale przy próbie wklejania kodu wyświetlają mi się błędy…
Czy ktoś mógłby się podzielić działającym przykładem ? Najlepiej komplet czyli fragment z configuration.yaml i wyświetlenie tej samej informacji w karcie. Wystarczy jedna linia autobusowa. Z resztą sobie poradzę.
Dzięki za wyrozumiałość i pomoc.

A.

Prawy górny narożnik, jest lupa. Jak wpiszesz rozkladzik znajdziesz tam tematy które powinny Cię zainteresować :grinning:

Dziekuję za sugestie, ale aż tak początkujący to nie jestem :wink: Zanim napisąłem, przeczytałem wszystko co udało mi się znaleźć nie tylko na tym forum.
:slight_smile:

Pokaż kod karty i błędy jakie wyświetla się przy dodawaniu karty.

Poniżej fragment pliku configuration.yaml
image

oraz efekt przy próbie dodania karty.

Próbowałem oczywiście zmieniać liczby na te ‘id’ z pliku configuration.yaml. Ale nic to nie dąło. Domyślam się, że to jakiś głupi bład składni, czy niewłaściwej ilości spacji etc. Ale jako nieprogramista zwyczajnie tego nie widzę…

EDIT:
dodaję pęłny tekst, bo nie widać na fotce:

type: custom:html-card
title: 'Rozkładzik'
content: |
    <big><center>Departures</center></big>
    [[ sensor.rozkladzik_wroclaw_1709.attributes.html_departures ]]
    <big><center>Timetable</center></big>
    [[ sensor.rozkladzik_wroclaw_1709.attributes.html_timetable ]]
...

Z góry dzięki za pomoc.

Wklej jeszcze źródłowy YAML tworzący encję.