Licznik Shelly 3em pytanie do użytkowników

Cześć,
od niedawna mam licznik shelly 3em. Podłączony prawidłowo, firmaware zaktualizowany. Zintegrowany przez integrację shelly w HA. Licznik jest podłączony do głównego zasilania. Mam też instalację FV.
Licznik pokazuje prawidłowo przepływ prądu czyli jeśli PV > autokonsumpcja to wartości mocy są ujemne jeśli PV < autokonsumpcja to są dodatnie.
Aplikacja shelly w telefonie pokazuje wiele parametrów

W HA integracja stworzyła mi tylko 6 sensorów

Czy tak powinno być? Czy da się wyciągnąć z tego licznika dane pokazywane w aplikacji (Total, Returned)

Nie mam doświadczenia z tym akurat produktem Shelly ale możesz spróbować integracji z HACS:

Do tego proponuję przejść na komunikację lokalną po MQTT, wówczas możesz tworzyć własne sensory w HA.

Mój Shelly 3em

Nie wiem czemu nie masz reszty encji

Czy to jest oficjalna integracja shelly czy shelly for HACS?

HA automatycznie wykrył

Dzięki, miałem jakiś problem z tą integracją. Po jej reinstalacji jest ok.

Panowie poradźcie bo już walczę drugi dzień . Pacjent to syhelly pro 3EM ni jak nie umiem tego połączyć z HAOS . Broker Mosquitto broker raz może dwa udało się po wielu próbach aby w końcu coś wypluł w logach przy różnych konfiguracjach . I max co mi wyszło to :slight_smile:

2025-02-07 11:12:21: New client connected from 192.168.18.227:51006 as shellypro3em1 (p2, c1, k60, u’user’).

logins:
  - username: user
    password: passwd
anonymous: false
customize:
  active: false
  folder: mosquitto
certfile: fullchain.pem
keyfile: privkey.pem
require_certificate: false

i

1. In Home Assistant, go to Configuration > Integrations
  2. Go to the MQTT broker “Mosquitto” and click Configure
  3. Under Listen to a topic enter shellies/# and click Start listening
  4. Under Publish a packet enter shellies/command as topic and announce as payload and click Publish

Także nie kumam bo i tak w tym dodatku (Shelly smart home) nie wykrywa mi urządzenia ani encji .