Licznik Zamel Mew-01 wybór odpowiedniej Encji

Witam ,na początku chciałem się przywitać jako nonowy użytkownik na forum . Jestem użytkownikiem Początkującym Home Asistant + Licznik Mew -01 .Licznik mam już skonfigurowany ale prosił bym o naprowadzenie gdzie mogę znaleźć informacje do czego są dane encje i za co są odpowiedzialne w liczniku MEW-01 chciałem sobie stworzyć stronkę ale nie wiem którą encję wybrać i która za co odpowiada na początku chciałbym monitorować zużycie (pobór energi na fazach 1,2,3) aby wiedzieć na jakiej fazie mam największe obciążenie i zużycie do tego mam fotowoltajkę i chciałem też dodać encję odpowiedzialną za wysyłanie energii w drugą stronę w Mew 01 był pobór 1.8 a produkcja 2.8 .Jeśli była by szansa za naprowadzenie byłbym wdzięczny - być może jest jakiś artykuł jakie podstawowe encje wybrać do monitoringu energii z góry dziękuję za pomoc

Do prezentowania swoich stanów, za nic nie są odpowiedzialne, informują użytkownika o aktualnym pomiarze danej wartości.

sensor.electricity_meter_total_forward_active_energy_phase_1

dla kolejnych faz … _2 …_3

sensor.electricity_meter_power_active_phase_1

dla 2 fazy…_2 dla 3 …_3

tego słowa nie znam

pobrana z fazy 1

sensor.electricity_meter_total_forward_active_energy_phase_1

zwrócona z fazy 1

sensor.electricity_meter_total_reverse_active_energy_phase_1

MariuszAK bardzo serdecznie dziękuję ,co do słowa fotowoltajkę przepraszam za błąd ale rozleciała mi się klawiatura i mam już zamówioną i troszkę musze nakombinować aby napisać ale oczywiście chodziło mi o słowo fotowoltaika . Jeszcze raz dziękuję

Edit:

Podpytam jeszcze o taką rzecz zastosowałem encję co kolega wyżej podpowiedział i oczywiście wskazuje ale czy można uzyskać coś takiego ze np zużycie w domu było dzisiaj 8kw i tyle żeby pokazało bo stosując to co poniżej pokazuje całośc od założenia licznika np 400 kw a fajnie by było jakby pokazywało dzienne zużycie.
#0 Electricity Meter (Total forward active energy - Phase 1)