Power_on_behavior - zawór wody ZN231392

Witajcie, jestem początkujący HA +Z2M, kupiłem zawór wody ZN231392 który nie eksponuje power_on_behavior. Zawór zamontowałem na głównym podejściu wody. Po zaniku napięcia odcina mi zasilenie wodą domu.

Chciałbym przestawić to ustawienie jednokrotnie ale nie wiem jak używać tych zaklęć
/set zigbee2mqtt/FRIENDLY_NAME/set {"power_on_behavior": NEW_VALUE} off previous on

Gdzie szukać wiedzy ??

Jest kilka sposobów, np. tak

albo … Ustawienia–> Urządzenia oraz usługi–> MQTT → konfiguruj i publikujesz topic

zigbee2mqtt/nazwa_Twojego_urządzenia/set

z odpowiednim payload…

{"power_on_behavior": "on"}

Witaj, na początek – bardzo dziękuje za odpowiedź !
Niestety w menu z2m u mnie nie ma tego ustawienia

Screenshot 2024-01-02 162938

Publikacja pakietu  w logach pojawia się błąd

Screenshot 2024-01-02 162958

No converter available for ‘power_on_behavior’ (“ON”)

W logaach mqtt mam poniże wpisy