Czyli znów coś nowego, nowe fakty, trochę to już odbiega od przedstawienia sytuacji na początku i jak tu pomagać zdalnie jak co post to nowe inne fakty . Odsyłam do Zanim napiszesz na forum : “Pisząc post postaraj się przekazać jak najwięcej informacji, również tych technicznych (konfiguracja, logi) aby ułatwić innym osobom rozwiązywanie Twojego problemu.”
Unikniemy w ten sposób zabawy “w sto pytań do” i zaoszczędzimy sporo czasu.
Ja też nie jestem programistą , nauczyłem się tylko rozwiązywać problemy na podstawie przekazywanych informacji, im więcej ich dostanę tym sprawniej idzie rozwiązywanie problemów, prawie wszystko jest dostępne w internecie.
Sprawdź czy Conbee jest widziany w systemie HA (czy jest prawidłowo podłączony) i widziany pod portem /dev/ttyACM0.
Niestety znów to samo
Po prawie całym dniu działania poprawnie…
logi
[s6-init] making user provided files available at /var/run/s6/etc…exited 0.
[s6-init] ensuring user provided files have correct perms…exited 0.
[fix-attrs.d] applying ownership & permissions fixes…
[fix-attrs.d] done.
[cont-init.d] executing container initialization scripts…
[cont-init.d] socat.sh: executing…
[22:25:11] INFO: Socat not enabled, marking service as down
[cont-init.d] socat.sh: exited 0.
[cont-init.d] zigbee2mqtt.sh: executing…
[22:25:14] INFO: MQTT available, fetching server detail …
[22:25:14] INFO: Previous config file found, checking backup
[22:25:14] INFO: Creating backup config in ‘/config/zigbee2mqtt/.configuration.yaml.bk’
[22:25:15] INFO: Adjusting Zigbee2mqtt core yaml config with add-on quirks …
[cont-init.d] zigbee2mqtt.sh: exited 0.
[cont-init.d] done.
[services.d] starting services
[services.d] done.
[22:25:19] INFO: Handing over control to Zigbee2mqtt Core …
zigbee2mqtt@1.21.1 start
node index.js
CREATED DECONZ ADAPTER
Zigbee2MQTT:error 2021-09-15 22:25:28: Error while starting zigbee-herdsman
Zigbee2MQTT:error 2021-09-15 22:25:28: Failed to start zigbee