Problem z uruchomieniem HA w przeglądarce - może ktoś pomoże

Witam wszystkich forumowiczów.

Jestem zupełnie świeży i zielony jeśli chodzi o HA, ale próbuję :), a nie jest łatwo. Na początek postanowiłem zainstalować HA na swoim laptopie, w tym celu idąc za instrukcjami z YT zainstalowałem wirtualną maszynę Oracle VirtualBox i ją skonfigurowałem.

Wydaje się że wszystko poszło dobrze bo HA uruchamia się. Jednak utknąłem w przeglądarce ponieważ, po wpisaniu adresu IP aplikacja HA zaczyna się uruchamiać więc próbuję się zarejestrować, wpisuję swój login i hasło i po akceptacji wyskakuje komunikat “Something went wrong loading onboarding, try refreshing”. Próbowałem uruchamiać aplikację w różnych przeglądarkach, jednak z tym samym skutkiem. Może ktoś jest mi w stanie pomóc bo nie mam pomysłu jak to rozwiązać.

A poczekałeś zanim się ten HAOS w maszynie wirtualnej zainstaluje?
bo to tak “pachnie” jakby instalacja nadal trwała

VM ma w ogóle dostęp do internetu?
Pokaż chociaż skrinszoty z terminala VM oraz z przeglądarki, bo właściwie to nie wiadomo co tam widzisz…

Z innej beczki

A masz już jakiś sprzęt docelowy? Przecież instalacja na laptopie, którego używasz w normalny sposób jest całkiem bez sensu (HA to jest serwer który potrzebuje pracować 24/7, no chyba że ten laptop jest de facto stacjonarny i dokładnie pracuje 24/7 bez żadnego usypiania czy restartów).

Można tu dodać jakoś zdjęcia (zrzuty)?

Można, a nawet chyba trzeba…

Jeśli umiesz skopiować z terminala VM tekst możesz go wkleić jako kod.

A masz już jakiś sprzęt docelowy? Przecież instalacja na laptopie, którego używasz w normalny sposób jest całkiem bez sensu

Tak wiem, zamówiłem sobie małego laptopa jako serwer, ale że jest weekend chcę się pobawić a przy okazji trochę wdrożyć

Czemu akurat laptopa, możesz się pochwalić co to za sprzęt będzie?

W tym terminalu (z 1 zdjęcia - rób skrinszoty, będzie łatwiej https://flameshot.org/)
net info
(albo net info | more gdyby się nie dało go przewijać)