Problem z wydobyciem Local Key ze strony Tuya IoT (1106, permission deny)

Cześć,

Próbuje wydobyć Local Key dla moich gniazdek (Gosund EP2, WiFi) potrzebny przy konfiguracji dodatku Local Tuya pod HA.

Niestety przy próbie wyszukania na stronie Tuya IoT - Get Device Information dostaje komunikat:

{
  "code": 1106,*
  "msg": "permission deny",

Próbowałem kilkukrotnie, zmieniając hasła do IoT - dla obu urządzeń ten sam efekt :frowning:
Ktoś podpowie co robię źle?

Pzdr,

Może po prostu masz stare konto Tuya IoT

“Get device details”


/
Rzeczywiście: po zmianach

U mnie nie ma “Get device details” tylko “information”.

Po wybraniu mam ten wynik jak ma PrtScr.

@szopen Tego nie sprawdzałem!
Dzięki za sugestię.
Edit: Wrzesień (albo grudzień) 2021 - więc to nie to :frowning:

Edit:

Dzięki temu poradnikowi (link) udało się wydobyć LockalKey z aplikacji Smart Life!
To tyle sukcesów…
Przy próbie skonfigurowania LocalTuya z poziomu HA pojawia się komunikat błędu:

Connection to device succeeded but no datapoints found, please try again. Create a new issue and include debug logs if problem persists.

Czy ktoś ma pomysł co robić?

Czy ktoś ma pomysł co robić?

Jak rezygnowałem z Tuya to było jeszcze jedno ograniczenie - tylko nie pamiętam czego dokładnie dotyczyło, ale granicą czasową był dokładnie rok od uruchomienia, a potem trzeba było wykonać jakieś ruchy na koncie by ponownie aktywować jeden z istotnych elementów (nie pamiętam co dokładnie) i wrzesień się łapie na rok od uruchomienia.

Utworzenie nowego projektu na IoT pomogło.
Dziękuję :slight_smile:

Edit:
Nie chwal dnia przed zachodem słońca…

Udało się bez problemów skonfigurować dodatek LocalTuya i dodać oba urządzenia (smart-wtyczki do gniazdek z pomiarem mocy).
Niestety przy próbie sterowania urządzeniami z poziomu HA switch dziwnie się zachowuje - przełącza się a za sekundę wraca do poprzedniej pozycji :confused:
Image 015

Objaw typowy dla braku połączenia (tak się zachowuje niemal każda integracja gdy nie może się skomunikować z urządzaniem wykonawczym).

W kwestii Tuya IoT może pomoże tamten wątek

A jak znaleźć klucz jeśli przy próbie wydobycia pojawia się komunikat:
No permissions. Your subscription to cloud development plan has expired.

1 polubienie

Mam ten sam problem, ktoś wie jak to ugryźć ?

Od jakiegoś czasu podobno już się nie używa konta deweloperskiego Tuya

Ale to zależy dla jakiej integracji. Dla tej linkowanej nie potrzeba ale jest churową. Natomiast dla tych działających lokalnie, key urządzenia jest nadal potrzebny więc konto deweloperskie służy jego wyciąganiu. Chyba, że jest jeszcze jakaś nowsza metoda.

Normalnie, odświeżając/przedłużając subskrypcje na portalu Tuya loT platform. Wtedy może znów użyć zapytania Get device details aby odczytać lokalny klucz urządzenia i tak co pół roku. Można też sprzedać/oddać/wyrzucić urządzenia Tuya i zakupić używać zigbee, tasmota itp.

2 polubienia

Szukam i szukam i nie mogę znaleźć ;/ znaczy rozumiem że mówimy tutaj o bezpłatnej opcji odświeżania / przedłużania subskrypcji ? Mogę prosić o dokładniejsze info ?

Cloud → Cloud services → My services

1 polubienie

Wielkie Dzięki :slight_smile: czy po 6 miesiącach można zrobić tak samo ?

Sam powinieneś potrafić odpowiedzieć na to pytanie, przecież to Ty używasz urządzeń Tuya, to TY rejestrowałeś konto w usłudze i akceptowałeś/zgadzałeś się na warunki.
Twoje zadane pytanie jest z gatunku “czy dzisiejsza promocja na szczypiorek za pół roku będzie w takiej samej wysokości ?”.
Dopóki nie zmieni się polityka cenowa i zasady to TAK.