Shelly EM - odłączenie od konta shelly.cloud

Mam pytanie do znawców rozwiązań shelly. Otóż kupiłem Shelly EM jako produkt refurbished czyli odnowiony nie zdając sobie z problemów. Nie miałem wcześniej urządzeń shelly więc dopiero jak przy dodawaniu urządzenia do swojego nowego konta zobaczyłem napis The device is already owned by another user/account. Nie muszę wpominać, że resety na to nie działają. I teraz mam pytanie czy ja czegoś nie wiem da się to jakoś odpiąć (jakies ustawienie przez www) czy prócz jakiejś prośby do supportu jest jakaś szansa czy po prostu lepiej to odesłać sprzedawcy.

Oficjalna odpowiedź Alterco Robotics (Shelly) wygląda tak:

Niestety urzadzenie ma juz 12 znakowy numer.
No nic na odeslanie mam pare dni wiec probuje, zglosilem Ticketa do supportu zobacze co odpisza.

Ostatnio mialem podobny problem tylko w druga strone ze switchem netgear - sprzedalem a kupujacy zapytal mnie czy moge odpiac go od swojego konta no i sie nie udalo. Troche to upierdliwe sie robi.

Teraz już tylko zależy od producenta czy zechcę usunąć poprzednie konto.
Jest to dobry przykład dla mnie i innych żeby nie kupować takich urządzeń bo można stracić kasę i kupę nerwów. Robi nam się icloud w urządzeniach. Należałoby też potraktować sprzedawcę odpowiednim komentarzem.