Terminal HP T620 - początki

Cześć,

przejrzałem już sporo wątków i tu i na grupie HA i w ogóle w Internecie, ale dziwnym trafem odpowiedzi, poradników jak na lekarstwo (nie licząc jednego, który jest pisany mocno na kolanie z wieloma skrótami i… a dajcie spokój… :wink: ).

Postanowiłem przeprowadzić HA z RPi 3B+ na terminal. Sam terminal działa, Windows Embedded 7 się loguje, ale już na początku pytań mam mnóstwo:

  1. Wersja bez wi-fi, więc zakupiłem adapter Qoltec 57001 na USB z antenką. Sterowniki pobrane ze strony, na pendrive, ten wsadzony do terminala i… co dalej? Nie mam doświadczenia z takimi systemami jak WES i nigdzie nie widzę możliwości zajrzenia do pendrive (a podłączenie do USB zostało wykryte).

  2. Aktualizacja BIOS - na pokładzie 02.14, wg strony HP dostępna jest 02.19, pobrałem, utworzyłem pendrive bootowalny z aktualizacją biosu. Po podpięciu i starcie terminala, wciskam Esc i pojawia się tylko “Missing Operating System”. I mogę jedynie wyłączyć terminal na chama. W Windowsie nie widzę opcji update BIOS.

  3. Hasło użytkownika i admina - tu i tam, w różnych opcjach, albo przy zablokowaniu Win przez wciśnięcie Power na terminalu muszę podać hasło. Skąd mam je niby wziąć i czy da się to wyłączyć? Bo nie sądzę, żeby były to te ciągi znaków na naklejkach terminalu.

edit: Hasła znalazłem w poniższym pliku - domyślne to Administrator i User.
http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c04532087

CDN…

Cześć

Dzięki, ale właśnie ten “tutorial” przeczytałem już 20 razy, wzdłuż i wszerz, wspak i na ukos. I on jest właśnie pisany łamaną polszczyzną, na kolanie, że połowy trzeba się domyślać.
Coś tam wiem o IT, ale nie mam wykształcenia, ani nie pracuję w IT, więc czasami nie jest łatwo. :slight_smile:

Nie instalujesz Windowsa na terminalu, Windows w tej metodzie jest potrzebny tylko do wyprodukowania pendrive z aktualizacją BIOSa.
Użyj pendrive o pojemności do 4GB.