Tuya Local brak informacji o Local Key

Witam czy mógłby ktoś nakierować mnie co robię źle ,odnośnie integracji gniazdka tuya. Miałem zainstalowane 3szt jedno gniazdko przeniosłem do domu gdzie zmieniła się siec urządzenie w aplikacji dodało się prawidłowo ,w projekcie na stronie tez się pojawiło i chciałem dodać do HA ale prosi mnie lokal key przeszedłem do zakładki CLOUD-API EXPLORER i nigdzie nie mogę znaleźć device information aby odczytać lokal key czy można go odczytać


w innej lokalizacji ,byłbym wdzięczny za pomoc

krskrab Bardzo serdecznie dziękuje , jeszcze raz wielkie dzięki. Zakładkę znalazłem ale u mnie nie mam takiej informacji jak u ciebie na screnie tylko kod co sadzicie co może być nie tak ? że nie ma tego jk u kolegi

“Brak uprawnień. Twoja subskrypcja wygasła …” !?

Od dawna nie ingerowałem na koncie Tuya, może trzeba odnowić lub dodać nowy projekt.
Tutaj jest troszkę informacji

Ja mam projekt na koncie Tuya od 13 miesięcy i nie wygasł.

bardzo dziękuje w takim razie biorę się za szukanie informacji odnośnie wygasniecia troszke lipa jak smo wygasa :slight_smile:

Samo wygasa co pół roku, trzeba odnawiać (albo wysupłać marne 10000USD na konto, które nie wygasa), to powód (jeden z wielu) dla którego pozbyłem się Tuya.

PS Może jednak ktoś w ChRL zaczął myśleć i dotarło, że nikogo się nie da uzależnić od ich chmury przy koncie które działa przez pół oku :smiley: (by być nieco ściślejszym, to nie konto wygasa tylko powiązanie projektów czy też urządzeń z kontem deweloperskim, cokolwiek by to nie było jest to wstęp do modelu abonamentowego).


Nie jestem pewien dlaczego jeden użytkownik ma projekt 3-6 miesięcy a inny ponad rok.
:thinking: Może, że nie mieszkam w Polsce ( inny serwer), ale co jest bardziej prawdopodobne, jestem beta testerem Smart Life. Na początku wybrałem tę opcję i jak dotąd nie zmieniłem.
Beta testera nie odłączą od projektu? :grinning:

O widzisz to już wiem dokładnie w czym jest problem, w takim razie i ja te produkty będę omijał z daleka wprawdzie mam tylko 3szt gniazdek ale szkoda sensu w takim razie z tym walczyć jak za jakiś czas znowu wygaśnie .Dziękuje za pomoc i pozdrawiam