szopen
21 Październik 2021 15:50
1
Jeden z użytkowników pisał do mnie na PW w tej sprawie (jakbym był jakimś specem od Tuya? )
W logach mamy wtedy coś w tym guście
"Tuya login error response: {'code': 500, 'msg': 'system error,please contact the admin', 'success': False, 't': 1634386363393}"
lub nieco więcej z loga
Source: custom_components/tuya_v2/__init__.py:153
Integration: Tuya v2 ([documentation](https://github.com/tuya/tuya-home-assistant))
First occurred: 23:08:24 (2 occurrences)
Last logged: 23:16:20
* Tuya login error response: {'code': 500, 'msg': 'system error,please contact the admin', 'success': False, 't': 1634764103780}
Rozwiązanie jest w issue (niestety nie zostałem poinformowany, które z nich zadziałało , jakkolwiek podejrzewam, że chodzi o modyfikację pliku const.py
):
opened 12:29PM - 16 Oct 21 UTC
bug
I was having some trouble with migrating from Tuya v1 to Tuya v2 and had both in… stalled in my Home Assistant.
The V1 was loading quicker than the V2. Now i removed V1 and after re install and new config V2 is trowing the error
"Tuya login error response: {'code': 500, 'msg': 'system error,please contact the admin', 'success': False, 't': 1634386363393}"
[Screenshot](https://lucasmenno.de/cloud/index.php/s/GX6Xz2Lp4kT5Nmi)
**Home Assistant Version**
Home Assistant 2021.10.5
`2021-10-16 14:24:30 DEBUG (MainThread) [custom_components.tuya_v2] Tuya async setup conf None
2021-10-16 14:24:30 DEBUG (MainThread) [custom_components.tuya_v2] tuya.__init__.async_setup_entry-->{'o0o0o0': '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', '00oo00': 'AQNRWyUFFlQbEBRAQAhYQl1bAgpXEwJfUkMeGUVCCQo=', 'oo00oo': '96ecec3c862cec5141e34f76434cc2b3cacb031de5f29368e02cae550cf29dc3'}
2021-10-16 14:24:30 INFO (MainThread) [custom_components.tuya_v2] tuya.__init__.exist_xor_cache-->True
2021-10-16 14:24:30 DEBUG (SyncWorker_2) [tuya iot] Request: method = POST, url = https://openapi.tuyaeu.com/v1.0/iot-01/associated-users/actions/authorized-login, params = None, body = {'username': 'mail@adress.com', 'password': '***', 'country_code': 'DE', 'schema': 'Smart Life'}, t = 1634387070809
2021-10-16 14:24:31 DEBUG (SyncWorker_2) [tuya iot] Response: {
"code": 500,
"msg": "system error,please contact the admin",
"success": false,
"t": 1634387070989
}
2021-10-16 14:24:31 ERROR (MainThread) [custom_components.tuya_v2] Tuya login error response: {'code': 500, 'msg': 'system error,please contact the admin', 'success': False, 't': 1634387070989}`
Which admin should i contact ? :)
Jako alternatywę można spróbować deinstalacji integracji, usunięcia jej z poziomu HACS, restart HA lub lepiej reboot hosta - w tym czasie czyścimy cache przeglądarki.
Po restarcie dodajemy wersję 1.6.0 z HACS (lub najświeższą stabilną gdyby problem wystąpił w przyszłości) oraz instalujemy świeża wersję tej integracji - powinno działać.
PS nie można mieć równocześnie oficjalnej i nieoficjalnej integracji, więc tą której nie chcemy używać należy usunąć w menu integracji.
To ja nie umiałem sobie poradzić ale dzięki pomocy dotarłem do rozwiązania.
w pliku const.py linia 40 należy zmienić na
nowy wpis
TUYA_APP_TYPES = {"TuyaSmart": "tuyaSmart", "smartlife": "Smart Life", "SmartLife": "smartlife"}
stary wpis
TUYA_APP_TYPES = {"TuyaSmart": "tuyaSmart", "SmartLife": "smartlife"}
i to pomogło.
Pozdrawiam i dziękuje koledze Szopen-owi
szopen
Podziel ten temat
4 Listopad 2021 12:38
3