Wmbusmeters, nanocul problem z konfiguracją

Witam, posiadam arduino nano, moduł C1101, wgrane oprogramowanie ze strony nanocul, Problem pojawia się przy starcie dodatku. Cały czas krzyczy o błędny parametr w drugiej linii. HA postawiony na t630 HAOS. O co chodzi?



Nie znam się, ale na moje oko to nie ma prawa działać, skoro nie podajesz ścieżki do urządzenia ani jego rodzaju i równocześnie wykluczasz z przeszukiwania port na którym masz je podpięte.

Przecież jest podana ścieżka do urządzenia… /dev/ttyUSB0

Może i jest, tylko zdecydowanie nie tam gdzie trzeba donotprobe: oznacza, że to urządzenie ma zostać pominięte z użytku (to jest opcja np. dla RPi, gdzie na AMA0 jest bluetooth, który się zawiesza po badaniu portu przez wmbusmeters, no i generalnie dajesz tam ścieżki do tych urządzeń które po badaniu przez wmbusmeters trafia szlag, jeśli nie masz pomysłu, to zostaw jak było “fabrycznie” donotprobe: /dev/ttyAMA0).

Ponieważ się nie znam to nie podpowiem jak ma być, ale podejrzewam, że urządzenie powinno być w linijce (ale czy ten zapis jest prawidłowy nie mam pojęcia)
device: /dev/ttyUSB0:cul:t1
być może powinno być tak

  device: cul:t1

Fakt mój błąd… Nie doczytałem tego… Ale i tak nie działa…

Zatrzymaj dodatek i do jego konfiguracji wklej poniższy kod:

data_path: /config/wmbusmeters
enable_mqtt_discovery: false
conf: |-
  loglevel=normal 
  device=auto::t1
  logtelegrams=true  
  format=json    
  meterfilesaction=overwrite
  meterfiles=/config/wmbusmeters/logs/meter_readings/
  logfile=/config/wmbusmeters/wmbusmeters.log
  shell=/wmbusmeters/mosquitto_pub.sh wmbusmeters/$METER_NAME "$METER_JSON"
meters: []
mqtt: {}

Następnie po uruchomieniu wklej logi z lokalizacji:

/config/wmbusmeters/wmbusmeters.log

EDIT:
Jeśli masz/instalowałeś najnowszą wersję dodatku (1.11.0-1) z powyższym kodem dodatek nie ruszy - z żadnym innym też. Musisz czekać na poprawki.

To jest niepoprawny zapis definicji licznika:
image