Żarówki led GU10 na zigbee

Szukam ledów na GU10, które będa działać na zigbee i da się podłączyć do HA za pomocą Zigbee2MQTT. Wystarczą białe z możliwością sterowania jasnością

Zaskakują mnie takie posty, co zrobiłeś żeby sam znaleźć odpowiedz na zadane pytanie? Trochę więcej logicznego myślenia:

  • chcę używać Zigbee2MQTT to otwieram oficjalną stronę projektu
  • szukam wspieranych urządzeń - supported devices
  • szukam frazy GU10 na stronie
  • mam 36 urządzen (żarówek) z GU10 :slight_smile:

Naprawdę to nie było trudne.

1 polubienie

Może źle sprecyzowałem pytanie. Szukam żarówek w rozsądnej cenie. Z wykazu znalazłem Phillipsa, ale 200 zł sztukę to trochę dużo. Myślałem, że może ktoś ma doświadczenie i kupował np. z aliexpress

1 polubienie

Nie mam doświadczenia jeśli chodzi o Zigbee2MQTT (kurza noga muszę w końcu wyciągnąć CC2531 z szuflady i go ogarnąć…), ale np. z mostkiem Philipsa używam z powodzeniem żarówek… Ikea
Parę dni musisz poczekać, bo póki co zamknięte

Kiedyś mieli produkowane dla nich przez Osram (takie używam - LED1537R6 bodajże, ale od jakiegoś czasu już ich nie sprzedają), teraz są tylko od (chyba) Leedarson’a
ciepły biały


albo TW (moim zdaniem ta wersja jest bez sensu, chyba że uwielbiasz niebieskawe światło, najcieplejszy odcień jest bodajże identyczny jak jedyny dostępny w tańszej wersji bez możliwości zmiany odcienia), najlepiej przetestuj na miejscu, bo zimny odcień jest bezużyteczny (choć może nie jest tak bardzo trupio-prosektoryjny jak domyślny odcień pewnego znanego chińskiego brandu).

I jeszcze coś na bis - piloty z Ikei tez powinny działać (jeśli zaczniesz używać to szybko zrozumiesz czemu je sugeruję, chyba że masz piloty z innego systemu i będziesz je integrował)

PS Przechowuj paragony bo żarówki potrafią nie dotrwać 2 lat.

PPS Rano (TUTAJ) czytałem o żarówkach w Lidlu (ale nie sprawdziłem czy mają też GU10), no fakt, akurat tytuł wątku nic nie mówiący o zawartości…